עזר מציון תעלה את המוגבלים למירון

יוסי אשר No Comments on עזר מציון תעלה את המוגבלים למירון
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נכים, קשישים ומוגבלי התנועה יוכלו גם השנה לעלות להעתיר בתפילה נרגשת על ציונו של התנא הקד' רבי שמעון בר יוחאי זיע"א, ביום ל"ג בעומר, יחד עם מאות אלפי המתפללים, באמצעות מערך האמבולנסים של עמותת "עזר מציון", אשר יסיע את ציבור הנכים ומוגבלי התנועה מחניונים האוטובוסים אל מתחם הציון ובחזרה.

עפ"י החלטת משטרת התנועה הארצית, המנהלת ומפקחת על נושא ההכוונה והסדרת התנועה בצירים הבינעירוניים המובילים והנושקים לאתר מירון, ואשר יחד עם ת"פ המחוז הצפוני וכוחות תגבור נוספים מסדירה חניית אוטובוסים וכלי תחבורה בחניונים, הוקצו מקומות חניה מיוחדים לנכים ומוגבלי תנועה בחניונים ומשם הם יוסעו ע"י אמבולנסים של "עזר מציון" למתחם הציון ובחזרה.

יו"ר "עזר מציון", הרב חנניה צ'ולק שליט"א, אומר, כי שירות מיוחד זה הנעשה למען ציבור הנכים העולה מידי שנה לציון, הינו חלק בלתי נפרד מהפעילות העניפה והמסועפת של צי האמבולנסים ומטה כלי הרכב והנהגים המתנדבים של הארגון במהלך כל ימות השנה, הנעשית במסירות נפש למענם ולרווחתם של הנכים והמוגבלים. לטובת הנכים יופעל מוקד טלפוני בחפ"ק "עזר מציון", לשם יש להתקשר בעת שמגיעים לחניונים (אין כל צורך להתקשר קודם ההגעה למתחם): 057-3106202/3/4.

ישראל (שמו המלא שמור במערכת), נער צעיר חולה בטרשת נפוצה. מצבו הרפואי סבוך ביותר, ומדי יום מטפלים בו במסירות מתנדבים של "עזר מציון". לפני זמן מה הוא שיתף אותם בחלום שלו: "אני רוצה להיות במירון, בציונו של התנא הקדוש רבי שמעון בר יוחאי".

די היה ברמז השקוף הזה להרים פרויקט ולקחת אותו למירון, כפי שהוא עצמו מספר: "כשאמרו לי שהחלום שלי מתגשם, התרגשתי אבל לא הופתעתי, כי אני מכיר את הבחורים של 'עזר מציון'… ביום המיועד המתינו לי באמבולנס: מנהל סניף פ"ת ר' משה ישראלי, שלושה מתנדבים ונהג האמבולנס, ר' אבי סואירס. הגענו למירון. כבר שנים רבות לא הייתי במקום, ואין שום מילים שיכולות לתאר את מה שהרגשתי שם. איש לא האיץ בי. נתנו לי הרגשה שאני בעל הבית על הזמן, והיה להם בשבילי כל הזמן שבעולם…
"כשסיימתי להתפלל חשבתי שניסע הביתה, אך אז התברר לי שיש להם תכניות אחרות. ממירון נסענו לכינרת. הבחורים העבירו אותי מכיסא הגלגלים שלי לכיסא אחר, שיכול לנסוע על המצוף עד הסירה, אחר העבירו אותי לכורסה בסירה, ויצאנו להפלגה. מעולם לא הייתי בכינרת, וזו הייתה בשבילי חוויה אדירה!

"לאחר ההפלגה נסענו לקבר רבי מאיר בעל הנס. שם התפללנו מנחה, ולאחר מכן נסענו הביתה. עכשיו, יומיים אחר כך, אני עדיין מותש מהטיול המדהים, אבל יודע שהוא העניק לי כוחות עצומים, ומתפלל שיעמדו לי ולבחורים הנפלאים של 'עזר מציון' זכות התפילות אצל רבי מאיר בעל הנס ואצל רבי שמעון בר יוחאי".



0 תגובות